Батькам

Загальні правила етики на платформі комплексу G Suite for Education під час дистанційного навчання

1.       Забороняється використовувати комп’ютер з метою шкоди іншим особам (створення шкідливих програм, знищення чужої інформації іншим способом і т.п.), навмисне нанесення збитків іншим особам або платформі комплексу G Suite for Education;

2.       Забороняється втручатись в роботу платформи комплексу G Suite for Education(наприклад, несанкціонований доступ до облікових записів і інформаційних джерел, інше); створювати перешкод і втручатися в роботу інших користувачів комп’ютерних мереж (неетично запускати програми для стеження за роботою користувача або іншої дії на його роботу);

3.       Не користуватися файлами, не призначеними для вільного використання (подібна поведінка рівносильна читанню чужих листів або щоденників. Це ж відноситься і до читання чужої електронної пошти);

4.       Не використовувати комп’ютер для злодійства (будь-яка власність повинна бути недоторканою в інформаційному світі так само, як і в світі реальному);

5.       Забороняється розповсюдження інформації, принижуючої честь і гідність інших користувачів платформи комплексу G SuiteforEducation; використовувати комп’ютер для поширення помилкової інформації (тому неприпустимо публікувати недостовірні факти або, тим більше, наклепницькі відомості);

6.       Не привласнювати чужу інтелектуальну власність, дотримуватися академічної доброчесності;

7.       Думати про можливі суспільні наслідки дій які ви здійснюєте на платформі;

8.       Не допускається здійснення спроб несанкціонованого доступу до ресурсів платформи, проведення чи участь в мережевих атаках чи проникненнях

9.       Забороняється розголошувати видані користувачеві логін та пароль для підключення до платформи комплексу G SuiteforEducation;

10.   Категорично забороняється вживання нецензурних, образливих слів, непристойних виразів жестів.

11.   Забороняється фальсифікація своєї ІР-адреси ( наприклад з використанням додатків з VPN).

12.   Забороняється використання неіснуючих зворотнiх адрес під час відсилання електронних листів.

13.   Якщо здобувач освіти став свідком кібербулінгу на платформі, передусім він може розказати про це батькам, вчителю, психологу або безпосередньо директору, написати в службу техпідтримки на сайті закладу.

14.   Здобувачі освіти зобов’язані “повідомляти керівництво закладу освіти про факти кібербулінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб”;

15.   Здобувачі освіти мають бути ввічливими у спілкуванні з всіма вчителями, учнями на платформі комплексу G SuiteforEducation

 

ІІІ. Правила поведінки на дистанційному уроці в синхронному режимі під час роботи в Meet

1.       Уроки проводяться згідно затвердженого розкладу уроків.

2.       На початок уроку здобувачі освіти повинні мати  підручник з предмета, зошит, при необхідності інше навчальне й канцелярське приладдя. Предмети, речі, що не стосуються уроку, не повинні лежати на столі (парті), відволікати здобувача освіти від уроку.

3.       Урок проходить під керівництвом учителя, і здобувачі освіти зобов’язані виконувати всі його вимоги. Під час уроку школярі повинні сидіти рівно, уважно слухати викладача, вести всі необхідні записи в зошиті.

4.       Під час уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших однокласників від занять розмовами, іграми, справами, що не стосуються уроку. Спілкування повинно бути ввічливим.

5.       Якщо здобувач освіти хоче поставити запитання вчителю або іншому здобувачеві освіти, відповісти на запитання, висловити свою думку, робить запис у чаті. Здобувачеві освіти мають право під час уроку ставити запитання, висловлювати свої думки з приводу теми уроку. Не слід відходити від теми уроку (конференції).

6.       Не варто писати повідомлення, які не можна сказати при особистому спілкуванні.

7.       Не варто проявляти зайву активність, повинна бути можливість висловитися і в інших опонентів.

8.       Набираючи повідомлення, не варто включати CapsLock, заголовні літери в тексті створюють емоційне підсилення, яке інколи прирівнюється до крику.

9.       Неприпустиме розміщення в будь-якій конференції статті, котра містить вкладені файли, окрім випадків, коли вкладення явно дозволені правилами такої конференції чи таке розміщення було попередньо узгоджене з організатором такої конференції.

10.   Здобувачі освіти зобов’язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення.

 

ІV. Відповідальність здобувачів освіти

 1. За невиконання або порушення Етики роботи на платформі комплексу G Suite for Educationта інших та інших локальних нормативних актів з питань організації та здійснення освітньої діяльності до учнів можуть бути застосовані заходи дисциплінарного стягнення:

– усне зауваження, та повідомлення батьків про порушення Етики роботи на платформі комплексу G SuiteforEducation

а) діяння, передбачене частиною першою статті 173 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню», вчинене малолітніми або неповнолітніми особами віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років, – тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин;

б) діяння, передбачене частиною другою статті 173 Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню, вчинене малолітньою або неповнолітньою особою віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років, – тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин.

V. Заключні положення

1. Етика роботи на платформі комплексу G Suite for Education діє в межах освітнього процесу і поширюється на всі заходи за участю здобувачів освіти та інших учасників освітнього процесу закладу.

Вернутись назад